Keurmerk en onderzoek
Sinds 2019 hebben we ook de Gouden Oor Erkenning en in 2022 hebben wij met onze dienstverlening Gouden Oor Niveau 2 behaald. Deze onafhankelijke stichting heeft getoetst of wij goed luisteren naar onze klanten en feedback gebruiken om steeds beter te worden. Wilt u meer informatie over het Gouden Oor? Gebruik de knop hierboven of ga direct naar hun website.
Klanttevredenheidsonderzoek
Na onze start als CoMetec, begin 2023, lag de focus van het meten van klanttevredenheid op processen waar de klant ook direct de veranderingen merkte, zoals het factuurproces. Werkgevers gaven ons op dit proces een 7- als score. Ook ontvingen wij suggesties, bijvoorbeeld over hoe wij het facturatieproces nog verder kunnen verbeteren. Deze suggesties zijn opgepakt en voor een gedeelte doorgevoerd. Benieuwd naar de aan de hand van de klantfeedback doorgevoerde verbeteringen? Klik dan hier.
KTO 2024
Werkgevers en werknemers gaven ons in 2024 (t/m oktober) de volgende scores voor facturatie, aanvraag uitkeringen, toetreden tot de bedrijfstak en ondersteuning door casemanagement:
Onderwerp | Doelgroep |
Score |
||
Facturatie | Werkgevers |
7,2 |
||
Aanvraag toegekende uitkeringen | Werknemers |
8,9 |
||
Ondersteuning door Casemanagement | Werknemers |
8,7 |
||
Ondersteuning door Casemanagement | Werkgevers |
9,2 |
||
Toetreding tot de bedrijfstak | Werkgevers |
8,0 |
Wij zijn altijd opzoek naar klanten die deel willen nemen aan ons klantpanel. Als onderdeel van het klantpanel kunnen wij u benaderen als wij iets willen toetsen. Zelfs als u onderdeel bent van het panel, vragen wij u eerst of u alsnog wilt deelnemen voor we iets sturen. U bent uiteraard nergens toe verplicht. Interesse? Neem contact met ons op.